سالن زیبایی شیوانا یکی از بهترین سالن های زیبایی می باشد که در آن خدمات گوناگونی به مشتریان ارائه می شود. یکی از این خدمات رنگ و مش می باشد که توسط کادر مجرب این سالن انجام می شود. خانم ها تمایل دارند برای زیبایی بیشتر و تنوع در ظاهر خود از خدمات زیبایی استفاده کنند. رنگ و مش یکی از خدمات زیبایی می باشد که استقبال زیادی از آن می شود. برای مش کردن موها در ابتدا باید رنگ موی قبلی موها را از بین ببرید. به همین سبب باید موها را دکلره کرد. می توان از دکلره ۱۲ و یا ۹ برای این کار استفاده کرد. دکلره ها بسته به جنس مو انتخاب می شود. بعد از دکلره کردن رنگ مورد نظر روی موها قرار می گیرد. پس از آن لایه های مورد نظر را متفاوت از رنگ اصلی رنگ می کنند. رنگ و مش در واقع به روشن کردن لایه های خاصی از مو، گفته می شود. تفاوت بین رنگ و مش باید حدود ۳ یا ۴ درجه باشد تا زیبایی خاصی را به موهای خانم ها ببخشد.

رنگ و مش

روش انجام رنگ و مش در سالن زیبایی شیوانا برای انجام رنگ و مش از روش های متفاوتی استفاده می شود. بنا بر سلیقه ی مشتری یکی از این روش ها برای انجام رنگ و مش انتخاب می شود. این روش ها به صورت زیر می باشند. رنگ و مش به وسیله ی فویل یکی از بهترین روش های انجام رنگ و مش، استفاده از فویل می باشد. به وسیله ی فویل می توان هر لایه را به صورت جدا گانه و به راحتی مش کرد. در این روش خانم ها دردی را متحمل نمی شوند. رنگ و مش به وسیله ی شانه این روش از روش های دیگر جدید تر می باشد و افرادی که موهای نازک و نرم دارند نباید از این روش استفاده کنند. همچنین این روش برای موهای مجعد نیز مناسب نمی باشد. رنگ و مش به وسیله ی کلاه یکی از قدیمی ترین روش ها، به وسیله ی کلاه انجام می شود. این روش برای موهای کوتاه و یا متوسط استفاده می شود. زیرا اگر موهای شما بلند باشد زمانی که قرار است به وسیله ی قلاب از کلاه بیرون بیاید درد زیادی را متحمل خواهید شد.

کراتینه مو

خدمات سالن زیبایی شیوانا در سالن زیبایی شیوانا علاوه بر رنگ و مش خدمات دیگری مانند کراتینه مو و رنگ و لایت و … ارائه می شوند. بعضی از افراد گمان می کنند که رنگ و مش همان رنگ و لایت است. اما باید بگوییم این تصور غلط می باشد. رنگ و لایت تکه ها و لایه های بسیار نازکی از مو می باشد که نسبت به رنگ و مش بسیار نزدیک تر به هم می باشند. کلاه های که برای رنگ و لایت استفاده می شود سوراخ هایی ریز تر و به هم نزدیک ترینی دارند. خانم ها بنا به سلیقه ی خود می توانند یکی از انواع رنگ و مش و یا رنگ و لایت را انتخاب کنند. کراتینه مو نیز در سالن زیبایی شیوانا صورت می گیرد. این عمل زیبایی برای درخشان کردن مو ها و از بین بردن وز آن ها می باشد. به وسیله ی کراتینه مو ، مو ها به وسیله ی پروتئین پوشش داده می شوند که باعث می شود موها صاف و نرم شوند. کراتینه کردن مو مزایای زیادی دارد که می توان به براق شدن موها، صاف شدن مو، ضخیم نشان دادن مو، مدیریت کردن بهتر مو ها، پر کردن جا های خالی مو و … اشاره کرد. جنس مو در تاثیر کراتینه کردن مو بسیار تاثیر گذار می باشد و در نتیجه افراد مختلف نتایج مختلفی از آن می گیرند.

آموزشاخبار

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *